Aamulla nukuttiin pommiin , HUI!!
Ei siinä hätää näköinen mitään =) Pojat kilttisti odottanneet mua , hulluna hyppivät syliin änkeemässä. joo ukko laittoi safkaa ja sen jälkeen ulos ja tulimme puoliläpimäräksi =P
Koirat pelkäävät taustalla ilotulitteita =P Eivätkö kukaan ossoo odottaa yöhön jossa voi ampua tulitteita???
Saapa nähdä mites pojat keskiyöllä.
Hankittiin koirille sit omat pyyhkeet. on käyttöä ku tullaan kotio märkänä , heti ovella kuivataan =)
Kommentit